For at du kan bestille/reservere en booking af fælleshuset, skal du være medlem af foreningen eller medlem i Ishøj Søndergård.

Som medlem skal du være logget på hjemmesiden for at du selv kan reservere fælleshuset.
Har du problemer med at logge på hjemmesiden, så skriv til bestyrelsen, og vi guider dig igennem hvordan du logger på.  Når du har reserveret huset en eller flere dage, er det vigtigt at du får udfyldt og afleveret Lejekontrakten som du finder i fanen "egne dokumenter" under informationssiderne.  Har du brug for at leje huset fx hen over en weekend, er det desværre nødvendigt at reservere dagene enkeltvis. Lejekontrakten skal afleveres til bestyrelsen enten i postkassen udenfor kontoret, eller sendes til bestyrelsen på info@ishoejgaard.dk.

Betaling af depositum og leje skal ske til vores konto: Reg.nr. 5333   Kontonr. 0245866
Det er vigtigt at du husker at mærke indbetalingen med dit navn, havelodsnr. og datoerne hvor du ønsker at leje huset. For depositum retur bedes du ligeledes oplyse dit kontonr.

I fanen egne dokumenter under informationssiderne finder du vejledning om reservation, priser, inventarliste m.m. vedr. fælleshuset.

Hvis du er fra Ishøj Søndergård, skal du skrive til bestyrelsen på info@ishoejgaard.dk for at høre om der er ledigt den/de dag du gerne vil leje huset.